New Products Catrice

Catrice komt dit najaar weer met nieuwe producten en na een tijdje googlen heb ik enkele foto's kunnen vinden. ''metallure''

 photo Catrice-Metallure5_zps1f97330d.png
Geïnspireerd op metallic kleurtjes, Ik zelf vind zulke kleuren niet altijd even mooi maar ik ben wel benieuwt naar de nagellak!
 photo Catrice-Metallure1_zps836ef444.png
Deze 3 lipsticks zullen in augustus in de schappen liggen.
Vooral de middelste kleur spreekt mij aan. lekker barbie roze!
ze gaan 3,99 kosten , net zoals hun andere lipsticks.

 photo Catrice-Metallure_zpsaca93141.png

De bovenste van de 3 ''marbled'' eyeshadows lijkt me ook erg mooi en is een kleurtje die ik zeker ga aanschaffen, de andere 2 kleuren lijken mij meer een highlighter af en niet echt kleurtjes die je ''zo'' gaat gebruiken over je oogleden.
3,59 kosten deze schatjes.


 photo Catrice-Metallure3_zpsaabbd2ce.png
Ook komt er een nieuwe bronzer!
Ik hou meer van matte bronzers maar ik vraag me af hoe deze ''baked'' me gaat bevallen !    4,99 gaat deze kosten



Verder ga ik ook zeker de nieuwe concealers,primers,foundations en de lipglossen in de gaten houden en ik denk dat ik ook een lakje ga aanschaffen

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !