Review : beer lipbalm + winactie!!

Ik ben altijd op zoek naar aparte makeupjes voor in mijn facebook groep en toen ik deze schattige lipbalms zag moesten ze gewoon meteen in mijn online winkelmandje.
Ik verwachtte er niet veel van maar deze balms zijn echt heel erg fijn . Blijven lang zitten, Ruiken lekker naar fruit en zijn heel zacht voor je lippen . Ik vind ze zo fijn dat  ik er 1 weg ga geven [ random kleur .] 

Wat moet je hiervoor doen ? heel simpel! Alleen lid te worden van mijn facebook pagina. Als je de groep ook nog eens deelt op je tijdlijn, maak je extra kans . stuur wel even een berichtje dat je mee doet  Op 10 juli wordt hij verloot.
Ik neem dan persoonlijk contact op met de winnares.

https://www.facebook.com/groups/164452233748131/



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !