Review : The Bodyshop bodybutter ''cranberry joy''

Het is eigenlijk een kerst editie maar ik heb eindelijk de cranberry joy butter weten te bemachtigen :)
Het is een mini potje van 50 ml waar ik erg blij mee ben zodat ik ook andere producten uit kan proberen.

De substantie is een dikke boter die meteen smelt als je hem op je huid aanbrengt en dat vind ik erg fijn. Hij plakt niet , trekt snel in en ruikt heerlijk naar cranberries.
Verder test dit merk ook niet op dieren en willen ze zoveel mogelijk natuurlijke bestandsdelen gebruiken e ook dat vind ik top!   Ik vind het een fijne boter met een fijne geur.
Een mini potje kost normaal gesproken 4,99 en een grote pot 18,00  ik weet niet of het nu nog te koop is maar soms vind je ze nog in de sale, of op marktplaats.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !