Shoplog Oriflame

 

Vandaag kreeg ik mijn bestelling van Oriflame binnen en heb weer super leuke dingetjes binnen gekregen.

Moisture Socks en Moisture gloves.
Deze zijn bedoeld om s 'nachts te gebruiken zodat je handcream en voetcream beter in kan trekken.
Erg handig . De sokken kosten 2,99 .  De gloves kreeg ik gratis.


Verder kocht ik dus ook een cherry handcream en een overnight voetcream. Handig in combinatie met de gloves en socks!
De handcream kost 3,99 en de voetcream 4,99

Behalve dat kocht  ik ook de ''smoothie'' foundation.
De kleur heet porcelain en de prijs is 4,49 [ aanbieding

Over deze foundation komt vandaag nog een review over online!


Wil je ook graag oriflame producten?
Bezoek dan de site www.oriflame.com

Ik kocht mijn spulletjes via een oriflame verkoopster in mijn buurt.  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !