Splashed #2

Ik probeer nog zo veel mogelijk dingen op te maken voordat ik ga verhuizen zodat mijn stash fatsoenlijk in mijn nieuwe kastjes past. Deze week heb ik enkele dingetjes opgemaakt en volgende week zullen dat er nog meer zijn. 

Ik heb een blueberry showergel van de bodyshop opgemaakt die ik heb gekocht in de sale. Hij ruikt erg lekker en maakt mijn huid lekker zacht. Als ik niet al genoeg showergels had zou ik hem zeker opnieuw kopen.

Verder heb ik een mini conditioner opgemaakt van Aussie. Deze conditioner is erg vet en dik en voelt zelfs een beetje plakkerig aan.
Als vaseline eigenlijk. Maar mijn haren worden er super zacht van! Als er weer een mini te koop is dan schaf ik meteen een nieuwe aan. Een grote fles vind ik een beetje te prijzig.


Verder heb ik een pakje wattenschijfjes en enkele pakken gezicht reinings doekjes opgemaakt en deze koop ik altijd opnieuw.

Ook heb ik een grote fles andrelon conditioner opgemaakt en deze is erg fijn maar doet niks  extra's. Ik denk niet dat ik hem snel opnieuw zou kopen ook omdat ik nog een aantal tubes heb staan van de big bazar.



De spray and go bodylotion van vaseline in aloe vera fresh is ook helemaal leeg
een fijne verkoelende lotion die ik zeker opnieuw ga aanschaffen als mijn andere variant ook op is.




En als laatste niet echt opgemaakt maar echt niet meer te gebruiken de nagellak remover dip van de Action. De spons laat los en de remover is ronduit smerig  door alle kleuren nagellak en die moet ik dus nu echt weggooien. Ik heb nog een flesje remover staan maar dit dip potje schaf ik zeker opnieuw aan .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !