Test Persoon Gezocht ! Oogmasker Pads

Hallo allemaal, Ik zoek iemand die onderstaand product wilt uittesten, het is een oogmasker met collageen die ervoor zou moeten zorgen dat wallen,donkere kringen en kleine lijntjes zouden
verdwijnen . Ik ben erg benieuwt of dit ook echt zo werkt dus zou ik graag een setje toesturen naar iemand.
15 verpakkingen beschikbaar   1,50 per verpakking  - oogmaskers, tegen wallen,donkere kringen .
Wat moet je doen  ?


Stuur een foto van je gezicht naar : https://www.facebook.com/engelina.graepler
Ik zoek dan iemand uit die het mag testen.

Als je bent uitgekozen mag je een review schrijven , met een voor en een na foto .

op 15 juli kies ik iemand uit . 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !