Essence FALL LM.

BeautiFALL! Vanaf september tot half oktober 2014 verwelkomt essence de herfst met haar prachtige gouden zonnestralen en ritselende blaadjes met de trend edition Hello Autumn. Met producten in schitterende herfstkleuren: geel, goud, oranje, rood, groen en bruin. Verwelkom de herfst… met essence!

Zo luidt de boodschap van Essence.
Ik wacht altijd met smart op de nieuwe limited editions en ben meestal dan ook erg enthousiast, toch heeft Essence me de laatste 2 keer teleurgesteld en ik vraag me af of ze dat nu goed kunnen maken :)

Eindelijk! na het budget merk Catrice komt Essence ook met een eyebrow kit. Al vind ik deze een stuk goedkoper ogen en lijkt het kwastje me niet fijn, wel leuk dat ze er aan hebben gedacht dit product aan het assortiment toe te voegen. En er zijn 2 sets beschikbaar, voor blondines en brunettes. photo ess_HelloAutumn_EyebrowSet_01_LeavesAreTheNewBeef_zpsdf3c4a7f.jpg
En dan hebben ze ook 4 limited edition lakjes met grappig namen. BeautiFALL Red,meet my pumpkin,charlie seen in green,keep calm & go for a walk.  Meestal zijn zulke kleurtjes niet erg dekkend van Essence maar ben toch benieuwt naar de roze kleur.
 photo nailpolish_zps9d4fe39a.jpg
Als laatste van deze sneek peak [ er zijn natuurlijk meer producten] wil ik jullie dit vernieuwende product laten zien , de blush die zich aanpast aan de ph-waarde van je huid en dan van kleur veranderd. photo ess_HelloAutumn_ColourAdaptingPowderBlush_01_BeautiFallRed_zpsc87c81c4.jpg
verder komen er 2 eyeshadow palettes, 2 lipcreams,2 eyepencils en een pakje haar elastiekjes in de winkel te liggen.
Ook komt er nog een Multi color poeder met een te gek motiefje.

Belooft een mooie BeautyFALL te worden!
 
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !