Hand Balm Doodoo House . Perzik

Via Ebay bestelde ik een super schattige handbalm in een Panda vorm.
De geur die ik bestelde is perzik en de balm bevat 30 ml.
Omgerekend kostte hij ongeveer 2,50  wat een prima prijs is voor een hand balm. Hij komt netjes verpakt in een doosje en voordat je bij je cream kunt zit er ook nog netjes een plastic laagje overheen.  Als je die er af haalt komt een zachte perzik geur je tegemoet.
Foto: Cute Hand cream . ;3

Op de verpakking staat dat het voor je handen en armen bedoeld is.  De balm is lekker zacht, trekt snel in  en plakt niet .
Het lijkt net luchtig opgeklopte slagroom.



 
Hier zie je hoe het er uit ziet op mijn hand.
Het trekt eigenlijk al meteen in .



Ik vind het echt heel fijn spul en eigenlijk heb ik hem alleen gekocht omdat ik hem er zo super schattig uit vond zien.
Een mooie reden om een andere soort uit te kiezen!

Dit is overigens een dupe van etitude house.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !