Links naar Media .



Ik blog niet alleen maar sinds kort heb ik zoals velen ook een Pinterest Pagina   Hier vind je FOTD en Ooglooks.
Er staat nog niet zo veel op de pagina maar ik zou het leuk vinden als je een kijkje neemt :)
pin[k]erest

Ook heb ik een Facebook Pagina   voor mijn blog aangemaakt. Hier verschijnen allerlei links naar artikelen en tussen door ook winacties en Blogsales.



Ik zou het ook leuk vinden als jullie lid worden van mijn Sale- Groepje Sieraden & Beauty Facebook .
Hier kun je beauty spulletjes kopen en verkopen.
Zoals dit toffe horloge.
VANDAAG OPHALEN !   3 euro
en wil je extra korting?
Dan vind je hier je kortingscode en extra laag geprijsde artikelen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !