Oranje lipstick ''Ubub'' makeup. [ Ebay ]

 
 
Afgelopen maand kocht ik een lipstick op Ebay van het merk Ubub en hij kwam mooi op tijd binnen. Ik was erg benieuwt naar deze lipstick die slechts 1,48 kostte!
Hij ziet er namelijk naar mijn mening helemaal niet zo goedkoop uit .


De stick zit in een zwart/paarse verpakking en komt in een fleurig doosje.
Wat ook handig is aan deze lipstick is dat je aan de bovenkant kunt zien welke kleur je te pakken hebt.


 
 
De stick ligt fijn in de hand en makkelijk aan te brengen. Ook blijft hij vrij lang op je lippen zitten. Het is zelfs lastig om het oranje kleurtje er af te boenen! Nu wil ik wel heel graag een ander kleurtje er bij.

Op de foto draag ik de lipstick al een tijdje en heb ik mijn mond een keer afgeveegd.
De kleur is dus echt erg goed!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !