Wednesday Movie : Tamara

Eigenlijk had ik dit artikel gisteren willen plaatsen maar helaas had ik door een vage reden geen internet verbinding. Ik heb besloten om het artikel toch te plaatsen.  Het is een nieuwe rubriek en ik bespreek [tijdelijk] elke woensdag een film die ik heb gekeken en die ik apart,leuk,komisch,spannend,zielig of eng vond.
Vandaag bespreek ik de film ''Tamara''





Een ''lelijk'' meisje dat veel gepest wordt en met een hopeloze crush op haar leraar Engels.
Door een wrede grap komt Tamara om het leven maar omdat zij een toverspreuk over zichzelf heeft uitgesproken vlak voor haar dood komt zij weer tot leven en is een ware vamp geworden. Iedereen moet dood en zij moet en zal de liefde van haar leraar krijgen.
1 probleempje, hij heeft een vrouw.
Bloed wordt vergoten en alle medeplichtigen moeten een voor een dood.  



Ik vond het op zich een spannende film.
Het was niet te eng [ de dood was niet geloofwaardig] en het einde was een beetje zoetsappig maar zeker niet voorspelbaar.  Het was in principe een goed verhaal alleen was de transformatie van ''lelijk'' naar ''mooi'' een beetje cliché  en niet erg geloofwaardig.

Ben je op zoek naar een aparte en creepy film dan is ''Tamara'' zeker de moeite waard om te bekijken

Fact :  Deze film is geregisseerd door de zelfde persoon die de final destination movies heeft geschreven.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !