Zondag Praat & Bladerdeeg Recept[en]

Wow het is alweer zondag ! De tijd gaat snel.
Ik zit al weer 2 weken in mijn nieuwe huisje en heb ondertussen ook nog leuke dingen met vriendinnen gedaan.




Ik heb lekkere dingen gemaakt met bladerdeeg [ je kunt er echt van alles instoppen] en ik zal hier onder een gerecht plaatsen.

Benodigdheden :

* pakje bladerdeeg [ 0,89 jumbo
* paprika [ in een mix voor 0,99 jumbo]
* Roomkaas [ 0,59 jumbo
* gehakt
* Kip spiesjes [ 1,59 voor 6 stuks Aldi
* blik knakworst [ 0,99 jumbo]

En eventueel restjes eten die je anders weg moet gooien zoals, stukjes mozzarella,tomaatjes, misschien aardappeltjes.



Het komt er op neer dat je het bladerdeeg belegt met het eten dat in het lijstje staat.
In welke combinatie je zelf maar wilt .
Ook kun je er voor kiezen om kaas,ham en uit te gebruiken voor je hapjes. Als je ze hebt belegt rol je hem op tot een staaf en snij je de bladerdeeg in stukjes.  vervolgens zet je ze in de oven op 180 graden.  naar ongeveer 20/25 minuten zijn je hapjes klaar.

Wat ook lekker is om een cherry tomaatje doormidden te snijden en ze aan een sate prikker rijgt met blokjes/bolletjes mozarella er tussen.

Of je maakt er worstenbroodjes van met de knakworsten :)


Foto



Voor de impressie heb ik nog even een snapshot genomen [ helaas onder oranje licht].

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !