30 days lipstick Challenge #Day 1

Al een tijdje plaatsen beauty bloggers  de 30 days lipstick challenge op hun blogs.  Ik vond het een leuk idee maar dacht dat ik zelf überhaupt geen 30 sticks in mijn bezitting had!  Ik heb een enorme verzameling lipproducten maar lipsticks horen er niet echt in thuis.
Maar toen ik mijn stash ging doorzoeken bleek dat ik wel degelijk 30 sticks in mijn bezitting had. precies 30 namelijk haha. 
Dus bij deze dag 1 van de 30 days challenge.

Een erg mooie lipstick van Rimmel.  Ik draag hem eigenlijk nooit omdat ik hem net iets te fel vind . Hij heeft een lekker watermeloen geurtje en is aardig waterproof. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !