Opgemaakt 4#


Sinds ik verhuisd ben, ben ik bezig om zo veel half lege verpakkingen en mini producten op te maken zodat ik meer ruimte overhoudt. Een mens heeft nou eenmaal geen 20 flessen douchegel nodig en mini's zijn ook overbodig want op reis ga ik toch niet. Vandaar dat ik een aantal producten afgelopen maand heb opgemaakt.  En het leuke van opmaken is dat je dan weer iets nieuws kunt uitproberen ;)

De 6 producten die zijn opgegaan:

Elvive Collageen volume shampoo
Pantene haarmasker 3 minuten voor blond haar
Nivea Intense Repair shampoo
mini bodyshop showergel Strawberry
mini bodyshop rain forest conditioner.
Fa Caribbean lemon showergel.



De shampoo van Elvive doet wel degelijk wat met mijn haar!
Mijn haar zit inderdaad vol volume en voelt lekker zacht aan.
Deze ga ik , zodra mijn shampoo van Dove op is zeker opnieuw kopen als hij er dan nog is !

Het Pantene haarmasker voor blond haar is gewoon een doodnormaal haarmasker en doet eigenlijk niet veel voor mijn haar.  Ook ben ik inmiddels niet blond meer dus deze ga ik niet opnieuw kopen.  Zoveel haarmasker heb ik niet meer staan dus ga ik op nieuw naar een nieuwe.
Hebben jullie nog een suggestie?

Nivea intense repair shampoo laat mijn haar lekker zacht aan voelen , maar de haar structuur verbeteren doet hij zeker niet.
Ik ga deze niet opnieuw kopen want die van Elvive vind ik fijner.





de mini showergel van the bodyshop heeft een heel zoet aardbei geurtje, te zoet naar mijn smaak. Deze ga ik dus ook niet in fullsize kopen en ga nu lekker verder met mijn favoriet van Yves Rocher.

De rainforest mini conditioner van the bodyshop werkt geweldig voor mijn haar. Mijn punten lijken net iets minder droog en mijn haar glanst.  Ik ga deze helaas niet opnieuw kopen omdat ik hem toch net iets te prijzig vind.
Ik ga nu verder met mijn conditioner van Nivea.


De FA caribbean lemon heb ik wel opgemaakt maar ik vind hem niet zo lekker ruiken . Het is net iets te chemisch naar mijn smaak.  Het ruikt iets te veel naar afwasmiddel.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !