Favorieten ! Oktober

Ik ben in Juli begonnen met deze Rubriek maar in de maanden daaropvolgend eigenlijk geen favorieten geplaatst. Het was zomer en heerlijk warm en dan draag je weinig tot geen make-up  en verder heb ik ook weinig nieuws uitgeprobeerd qua lichaamsproducten.
Tot en met eind september/ begin oktober.
Ik heb toch wel weer wat favorieten verzameld.


Als eerst een paar nagellaken!


De fast dry topcoat van Essence is een hele fijne en droogt inderdaad binnen een minuutje op.  Ook glanst hij als de tierelier en zorgt ervoor dat je lak redelijk chip bestendig wordt. Ik dacht dat hij 2,59 kost. Dit weet ik niet zeker .

Vervolgens de Mercury Rising nagellak van Sinful colors.
Ik heb deze beauty nog maar een keertje gedragen omdat ik veel nagellak test voor mijn blog maar ik ben helemaal gek op de kleur en de kwaliteit van dit relatief goedkope lakje.
[ gekocht via internet via www.freshmintcosmetic.nl  ]

En dan de beste uitvinding ooit, een peel off base coat van Miss Sporty voor 2,49.   Dit zorgt er voor dat je glitter nagellak met gemak er af gaat door simpel weg de nagellak er af te trekken . Ik heb meerdere soorten geprobeerd maar deze vind ik echt het fijnst.  



Vervolgens naar de douchegels.

Ik ben er gek op en gebruik met regelmaat een andere en koop ook niet vaak dezelfde.  Maar ik ben echt verliefd op de honey mania geur en daar staat zelfs nog een back up van in mijn kast ;) En dat hij zo ver op is is op zich ook al een wonder want naar een paar keer gebruiken pak ik meestal al een ander. 

En mijn nieuwe favoriet ''basil & peach'' van Oriflame!
Een geweldig merk met geweldige producten.
Deze showercream is super zacht voor je huid en ruikt heerlijk fris en zoet naar perzikjes met een bite.
Voor een douchegel misschien aan de prijzige kant [ 6,99 voor 250 ml ]  maar ik kocht ze in een aanbieding  van 1 + 1 gratis.


Deze handzeep van Palmolive gebruik ik ook graag.
Hij schuimt niet te hard en reinigt de handen goed zonder ze uit te drogen. Ook deze heeft een prettige geur .
Deze kocht ik bij Kruidvat voor 1 euro .


En dan deze goddelijke shampoo die mij 1,99 koste bij de Action.  Deze is eigenlijk gemaakt voor sterk beschadigd en sterk krullend haar.  Niet bedoeld voor mijn licht krullende lokken maar werkt toch geweldig. Mijn krullen zien er beter uit en mijn haar oogt zichtbaar glanzender en voelt minder droog aan .  Super shampoo.


Dit luchtje van Essence vind ik zo lekker dat ik hem al voor de tweede keer heb aangschaft, en dit gebeurd ook niet vaak. Het enige luchtje dat ik vaker heb gekocht is de ''rock'' van Playboy [ die in de rode fles] .  Dit is overigens ook nog steeds een favoriet maar wordt niet meer gemaakt dus doe ik zeer zuinig met mijn kleine 30 ml flesje.
Candyshop ruikt trouwens heerlijk zoet. Het is een lichte geur dus je ruikt niet alsof je uit een snoepwinkel komt .
het flesje kost 3.29 euro volgens mij. Deze komt van de trekpleister.

De Axe deo ruikt lekker vrouwelijk en werkt ook anti transpirant al belooft het merk dit niet . Ik kocht deze voor 1,99 bij De Action.   Een prima deo .

De voetbutter kost 2,99 en te koop bij kruidvat.
Deze bevat jojoba olie en maakt je voeten weer heerlijk zacht.  De geur is echt heel erg lekker. Dit komt door de oliën  die er in zitten .  er is 150 ml in een potje .
Je kunt hiermee wel een tijdje voor uit.
Hiervoor gebruikte ik die van Oriflame maar die is me toch iets prijzig af om opnieuw aan te schaffen voor 10 euro
ik had hem namelijk destijds cadeau gekregen omdat ik gastvrouw was .



De concealer van Catrice is helaas uit het assortiment .
Dit vind ik erg jammer want dit is precies mijn kleur , gelukkig doe je lang met een potje. Ik vind deze zo fijn omdat hij mooi met je huid blend en hij makkelijk aan te brengen is.  Ik kocht deze in de sale bij Kruidvat voor 1,50.



De mascara van Essence kreeg ik gratis bij de Glamour van afgelopen maand en hij is echt heel erg fijn.
Hij separeert goed, klontert niet , ruikt niet chemisch en is aardig waterproof al belooft Essence dit niet. Ook is hij gemakkelijk te verwijderen en goed zwart. Deze kost in de winkel 3,39.  Prima prijs voor zo'n geweldige mascara.
Ik vind deze fijner dan de Collosal




En dan een gel crème van Yves Rocher.
Ik gebruik deze nu al een tijdje en ik blijf fan.
Vooral in de zomer was deze fijn.
Hij ruikt heerlijk fris naar aloë Vera en is verkoelend op de huid, erg fijn na een lange zomerdag.  Velen gebruiken geen dag crème in de zomer maar ik vond het wel fijn na alle zand en zout water in mijn gezicht.



Dit waren mijn favorieten al weer.
Het zijn er een aantal en ik gebruik deze producten met regelmaat.  :)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !