Review : Essence ''Rock Out'' Nagellak ''Best female & ''Best Rock .

Deze paarse lak sprak me meteen aan . Wel hoopte ik dat hij goed zou dekken.  Helaas is deze lak meer ''jelly'' en ''sheer'' en moet je de kleur goed opbouwen. Op mijn nagels draag ik 3 lagen en helaas is hij nog steeds niet helemaal ''opaque'' en dekkend. 
Toch vind ik dit een prachtig kleurtje . Ik ga hem gewoon gebruiken als special effect over een ander paars kleurtje heen.
De lak kost 1,99  en heet ''Best Female''



En dan het grijze lakje, Met deze lak eigenlijk precies hetzelfde verhaal alleen dan dat hij met 3 dagen nog steeds heel sheer is .
Ik zou deze over een grijze of zwarte lak gebruiken. Deze kleur heet ''Best Rock'' en kost ook 1,99.



Eigenlijk had ik wel wat meer verwacht van Essence!
De laatste tijd brengen ze echt leuke lakjes op de markt en dan is dit toch wel teleurstellend.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !