Review : Kruidvat Body Butter Olive Macadamia

Kruidvat vernieuwt regelmatig haar body Butter lijn.
Sinds kort is daar ook deze olive en macadamia Butter aan toegevoegd. Ik ben gek op the bodyshop Olive Butter maar vind deze net iets te prijzig. Zal deze net zo ruiken ?


Het eerste wat me opvalt als ik de pot open is de heerlijke geur die me tegemoet komt .Deze vind ik haast nog lekkerder dan TBS.  Dit komt denk ik door de toevoeging van Macadamia . Een frisse zoete geur.


Deze body butter voelt echt aan als een boter.
Dit vind ik een pluspunt en de boter smelt meteen op je vingertoppen. Hij voelt heerlijk zacht aan op je huid en je blijft nog lang na geuren naar olijfjes en noten.




De ingrediƫnten zijn redelijk normaal voor een bodybutter.
De boter is niet natuurlijk of course maar dat verwacht ik ook niet van een budget butter.


Ik ben erg tevreden met deze pot!
Hij ruikt erg lekker.
Er zitten daadwerkelijk boter soorten in.
Hij maakt mijn huid erg zacht .
En hij is ook nog eens budget vriendelijk [ 2,49 ]

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !