Thursday Tagday : BeautyStyl Tag

Vandaag dus een tag   De Beauty styl tag .
Deze komt ook van  www.beautystyl.nl


1. Is je haar stijl of gekruld van zichzelf?
 
Mijn haar is een combinatie van krullen en slag.
Ik maak het wel vaak stijl.
 
2. Verf je je haar zelf of bij de kapper?
 
Ik verf mijn haar altijd zelf. Stuk goedkoper en je hebt zelf de controle.
 
3. Draag je altijd make-up?
 
Nee niet altijd, maar wel vaak.
Ik ga gerust zonder make-up de deur uit .
 
4. Hoelang ben je bezig met make-up?
 
pff voor alleen bb cream en mascara 2 minuutjes.
Maak ik me uitgebreider op 10 -15 minuten
 
5. Wat doe je eerst; je gezicht of je ogen?
 
Bijna altijd eerst mijn ogen. Zo krijg je geen fall-out op je fris opgebrachte foundation en blush.
 
6. Hoevaak lak je je nagels?
 
Bijna elke dag, ik vind het leuk om te doen en grotendeels bestaat deze blog ook uit NOTDS.  Al ben ik niet erg bezig met nail-art.
 
7. Lak je je teennagels ook in de winter?
 
Ik lak mijn teennagels eigenlijk nooit!
Tenzij ik meerdere kleuren nagellak heb gekocht en ik ze perse allemaal wil uitproberen. haha.
 
 
 
8. Wat is je favoriete parfum?

Playboy Rock .  All-time favoriet, helaas wordt hij niet meer gemaakt en is mijn flesje bijna leeg :(
Maar in op=op winkels komen regelmatig ''oude'' geuren dus dat hou ik in de gaten , vaak nog voordeliger ook.
 
 
 
9. Hoe ben je op de naam van je blog gekomen?
 
Mijn originele naam ''beauty splash''   kwam doordat mijn blog over [goh!] beauty gaat en ik voor een werkstuk plaatjes van water opzocht.  Lekker simpel dus eigenlijk.

Maar ik kwam er dus achter dat een meid later ook een blog had aangemaakt met dezelfde naam en toen heb ik de naam veranderd naar  ''Beauty Space''.

''space'' kwam eigenlijk door de galaxy artikelen die ik zag in een shop.
 
 
10. Lees je de comments op je artikelen?
Ja hoor, Helaas krijg ik alleen weinig comments.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !