Vaste rubrieken. Ja of Nee ?

Ik ben bezig om een paar vaste rubrieken te maken.
Gewoon om eens een paar maanden uit te proberen en kijken of de lezers dit ook fijner vinden lezen .

Ik hoor namelijk weleens dat sommigen het niet fijn vinden om ''alles door elkaar'' te lezen .  Want ja dat klopt, ik heb namelijk geen vaste rubrieken op vaste dagen , omdat ik alleen schrijf als ik echt wat leuk vind.

Om te beginnen heb ik naast de NOTD 3 nieuwe onderwerpen.

* It's Sunday lets cook
* At Tuesday I google
* Thursday Tagday



Wat vinden jullie ?  Zijn vaste rubrieken leuker of gewone losse onderwerpen waarvan het elke dag online kan komen?
Ik ben benieuwt :) 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !