B-Day FOTD & NOTD

Dit was mijn birthday make-up look ! 


 Ik gebruikte als basis een foundation van Oriflame, concealer van Catrice, wenkbrauw poeder van Catrice, mascara Essence en Yves rocher, en maakte het af met een palette van de Action en in mijn arcadeboog een kleurtje van Essence ''all about the nude''.  Op mijn lippen draag ik een lippotlood van Ebay en een lipstick van Primark.  Verder draag ik vloeibare eyeliner van Essence en een oogpotlood van max. Ook draag ik een peach blush van Catrice en een matterende poeder van Essence, ook gebruikte ik een bronzer van dit merk.



foto van Engelina Graepler.
foto van Engelina Graepler.

Op mijn nagels draag ik ''Cherry pink'' van Max en een glitter topper van Essence .
foto van Engelina Graepler.
foto van Engelina Graepler.



Beauty Space Facebook

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !