It's my B-day !

Ik ben alweer 20 jaar geworden , wat gaat de tijd toch snel.
Het is nu echt gedaan met tiener jaren en ik zal toch echt ''volwassen'' moeten worden. Maar ach, who counts ?

Leeftijd is een getal, doe lekker waar je zin in hebt zolang je jezelf maar upgrade en doe zo gek als een deur gewoon omdat het kan, ook al zo'n ''foute'' zin.

Vanmiddag en morgenmiddag vier ik mijn verjaardag met familie en vanavond komen er nog vriendinnen langs voor een ouderwets gezellig feestje.

Morgen zal ik ook een FOTD : B-Day look plaatsen  en ook een foto van hoe mijn nagels er vandaag uit zien
Cadeautjes zal ik natuurlijk ook bespreken.


Voor nu ?  LET'S PARTY

Reacties

Unknown zei…
Gefeliciteerd en geniet van je verjaardag feestjes/vieringen. :)

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !