It's Sunday Baby!

En dan is het alweer zondag. Zondag is voor mij eigenlijk een dag waar op ik bijna niks doe. Makkelijk eten, even wat doen aan het huishouden en s 'avonds lekker op de bank een filmpje kijken of even chillen met een paar vriendinnen.

Vandaag was het ''makkelijk'' eten iets productiever en belegde ik zelf mijn pizzabodem.   Roerbakgroente,courgette,kaas,salami en tomatenpuree.
Lekker!

Ook zag ik bij de AH deze doucheschuim liggen voor 2,49 .
Ze hadden er twee verschillende liggen en ik nam de Hammam versie mee en ik ben erg benieuwt naar de werking.  Ik kan alvast wel verklappen dat de ingrediënten niks bijzonders zijn.  Maar wel erg leuk dat AH hiermee komt.

Hier maak ik zeker nog een artikel over.


Verder bekijk ik de serie Heroes helemaal opnieuw en geniet ik van een rustig avondje met mijn huisdiertjes.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !