Mini Shoplog

Ik was vandaag weer eens het dorp in gegaan en kwam ontzettend leuke dingen tegen, zoals het w7 palette waar ik vanmiddag een artikel over heb geplaatst maar ook een super leuke lipbalsem, waxine kerstboompje en een fijne body Butter.


Vooral naar de body Butter was ik nieuwsgierig want hij ruikt net zoals de honeymania van de bodyshop.
Maar werkt hij ook zo goed?  Zou wel een mooie budgettopper zijn 2,49 ipv 18,00 !

De voque lippenbalsem kost 1,99 en ruikt precies naar de cat deo variant. Ook maakt hij mijn lippen lekker zacht en zit er bijenwas in. Als je minerale olie vermijdt kun je hem beter laten liggen maar ik heb er geen problemen mee.
Misschien review ik em binnenkort wel samen met andere lippenbalsems :)



Het kerstboompje vond ik super schattig, daarbij kocht ik ook nog  geur waxine lichtjes en normale waxine lichtjes.
het boompje kost 1,99 bij de Action



Mijn favoriete haarverf was ook nog eens in de aanbieding!
Poly palette kost deze week bij de Trekpleister 3,49

En morgen komt er zeker een look voorbij met deze kleurtjes.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !