Review : Lipstick Ettitude House

Deze lipstick kocht ik van het merk  Ettitude House.
De prijs was 1,59 +0.79 verzendkosten.
Dat is een relatief lage prijs voor een lipstick.
Ik was dan ook zeer benieuwt naar het pigment,

ook zit de lipstick in een super schattige verpakking met een grote E op de huls, dit vind ik natuurlijk extra leuk omdat mijn naam daarmee begint.


Ik koos voor de oranje versie.
Een heel helder oranje die niet helemaal tot haar recht komt op de foto . De kleur op mijn hand lijkt er meer op.


Extra leuk detail, in de lipstick zelf is ook ''Ettitude'' afgedrukt.
Hier onder de swatch op mijn hand.
Het is een mooi glanzende kleur die lang blijft zitten,

ik kreeg de swatch er niet zo makkelijk af en dit is voor mij een plus punt .

Kortom super fijne lipstick voor die prijs.

* Stinkt niet
* lekker goedkoop
* blijft redelijk zitten [ 3-4 uur ]
* Ziet er ook nog eens leuk uit

Ettitude house is onder andere te koop op Ebay.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !