Review : LM ''wrapped in pink'' lipstick Essence

Ik keek al enkele maanden uit naar de ''come to x-mas town'' collectie van Essence.

Want ik zag al een mooie paarse lipstick langskomen in de previews.  Hij draagt de naam '' wrapped in pink'' dat ik niet toepasselijk vond maar ik zoek al tijden naar de perfecte paarse lipstick, zou deze budget topper dat zijn?



Als eerste de verpakking, die ziet er lekker kerstig uit met het hulsblad. De letters zijn ook mooi sierlijk en aan de paarse verpakking kun je meteen zien welke lipstick je te pakken hebt. Mijn kat Louis vond de lipstick duidelijk ook erg leuk hij wilde hem meteen pakken om mee te spelen


Louis is Photobombing  product foto's


Het zilverkleurige accent vind ik ook een mooie toevoeging.
De lipstick oogt zo wat minder ''goedkoop'' .

De kleur is echt prachtig! Mooi perfect paars en ik was erg benieuwt hoe hij er uit ging zien op mijn lippen.

De lipstick glijdt als boter over mijn lippen en geeft een mooie glans. Ook heeft de lipstick geen naar geurtje en dat vind ik erg belangrijk. Niemand wil een vies geurtje onder haar neus dragen toch?

De lipstick blijft 2-3 uurtjes zitten mits je niet drinkt .
Het is een glanzende lipstick met een boterachtige textuur waardoor hij snel afgeeft.

Maar hij trekt niet in de lijntjes en voedt je lippen als een lippenbalsem.  Essence belooft dit niet maar zo werkt de stick wel .  

Dit kan zo maar eens mijn nieuwe favoriet worden, Go Essence !  Te koop voor 2,39

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !