Week overzicht ! #3

Ik plaats eigenlijk bijna nooit een week overzicht maar vond deze week wel het delen waard.




Maandag tot en met woensdag was er eigenlijk niks bijzonders gebeurd, ik heb geluncht met mijn zusjes en wat geblogd.


Donderdag avond kwam ik thuis en was mijn kamer alvast ''versiert'' voor mijn verjaardag zaterdag, er was ook een spandoek maar die zal ik maar niet laten zien.


Vrijdag middag kwam de kapper langs.


Vrijdag avond heb ik TVOH gekeken samen met mijn vader en broertje. Om 12 uur in de avond begon mijn verjaardag met de polonaise.

 


Zaterdag ochtend heb ik lekker uitgeslapen en vervolgens ben ik naar mijn moeder gegaan om daar samen met haar onze verjaardag te vieren. Zij was een week eerder jarig dus dat kwam goed uit .  Er kwam familie langs en we hebben gezellig een taartje gegeten.
Ook kreeg ik lieve kaartjes en cadeautjes, hier onder zie je de meeste dingetjes.




Gisteravond kwamen mijn vriendinnen langs en ook van hen kreeg ik leuke cadeautjes :)


Natuurlijk moesten we ook even gek doen.

Vandaag kwamen mijn oom en tante op visite en kwam mijn vader natuurlijk ook nog. Een gezellige afsluiter van mijn verjaardag vierdaagse!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !