Mijn blog en ik, vragen , tips & tricks

Ik plaats eigenlijk best wel vaak artikelen over nagellak.
Het is iets dat mij interesseert en wat ik graag doe.
Daarom zie je ook vaak nails of the day voor bij komen.



Misschien vind je het leuk om te zien of misschien ook niet.
Mocht je het wel leuk vinden , ik heb op Pinterest een bord staan waar [bijna alle]  notd's op komen te staan.

Daarbij wil ik even vermelden dat mijn letter type zo groot is omdat ik anders mijn eigen blog niet kan lezen.  Mijn ogen zijn niet zo best en zelfs met bril is een kleiner letter type lastig.



Meestal komen er 2 artikelen op een dag online te staan waaronder meestal een artikel over nagelproducten.
Het andere artikel is eigenlijk compleet random en kan over van alles gaan. Toch wil ik graag vaste rubrieken gaan maken.  Zo is mijn blog overzichtelijker en kunnen mensen meteen hun favoriete rubriek opzoeken.

Dus vanaf nu ga ik de volgende rubrieken toevoegen en me daar ook aan houden :) 


* Zondag :   Week overzicht
* Donderdag : Een review
* Vrijdag : klets artikel, [ life,food,animals]
* Favorieten artikel  - eens per maand
* Opgemaakt artikel - eens per maand of 2 maanden.
* Een gedicht -  als tussendoor artikel.


Ik zou het leuk vinden om jullie mening hier over te horen.
Ik blijf natuurlijk doen wat ik zelf erg leuk vind maar tips voor andere rubrieken zijn altijd handig & leuk.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !