Review : Nailpolish Haul.


Gister heb ik een paarse lak van Essence kregen van De Sint ;) Deze had ik nog niet en de kleur sprak me erg aan.
Op de foto hier onder draag ik 2 laagjes.  Essence heeft altijd fijne kwastjes om mee te lakken. De droog tijd kan met deze wel iets sneller maar over het algemeen ben ik erg tevreden.


De rode lak die ik hier onder draag heeft een metallic finish. De lak droogt echt super snel ! Binnen een minuut zijn je nagels droog en je hebt slechts 1 laagje nodig.
Wel heeft deze lak een smaller kwastje maar dit is in dit geval geen probleem omdat de formule zo fijn verdeeld.
Als accent nagel heb ik een lakje van Etude house gebruikt, een topper uit de mini mouse collectie. Erg mooi en subtiel.

Als topcoat gebruikte ik een blanke lak van Essence.
Deze glanst mooi en sealed de lak mooi.
foto van Engelina Graepler.

 


Ik ben erg blij met mijn nieuwe aanwinsten.
De lakken zijn fijn om mee te werken , de kleur is mooi en ze drogen over het algemeen mooi snel.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !