Foto Tutorial Contouren + everyday ooglook

Zo af en toe vind ik het leuk om mijn gezicht te contouren.
Bijvoorbeeld voor een feestje als er foto's worden gemaakt.
Ik vond het leuk om te delen hoe ik mijn gezicht dan contour.   Als eerste de producten.


*Ik gebruik een primer zodat de make-up goed blijft zitten.
*Ik gebruik een concealer palette met donkere kleuren .
*Ik gebruik een foundation om alles mee te blenden
*En ik gebruik een bronzer om features mee te benadrukken.

 
Als eerste prime ik mijn gezicht en breng ik concealer onder en boven mijn ogen aan . Vervolgens pak ik de lichtste kleuren van mijn concealer palette en teken ik een soort van triangel op mijn wangen tot naar mijn oren voor een soort optisch liftend effect. Diezelfde kleur breng ik ook op mijn neus, kin en voorhoofd aan . Vervolgens ga ik verder met de donkere kleur en die breng ik op mijn jukbeenderen,slapen ,zij kanten van mijn neus en kin aan.
Dan pak ik mijn foundation en blend ik alles met mijn vingers uit .
Dan pak ik mijn matterende poeder om alles te setten en breng ik nog een laagje bronzer aan op de plekken waar dit nodig is .

LET OP :  Ik doe alles overdreven zodat je het verschil beter kunt zien .  De foto's maken namelijk elk lijntje lichter dan daadwerkelijk het geval is.


Vervolgens ga ik verder met mijn ooglook.
Ik pak een palletje van Essence erbij en breng een rose kleurtje aan over mijn bewegend ooglid. Vervolgens blend ik het uit met een goud kleurtje naar mijn binnenste oog hoek. In mijn buitenste ooghoek en arcade boog komt een burgundy red kleurtje en onder mijn wenkbrauw bot komt een higlighter.

Ik draag een oogpotlood van MAX , eyeliner en mascara van Essence, en ik teken mijn wenkbrauwen donkerder.
De look maak ik af met een roze lipgloss.
facebook

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !