FOTD : Doll Face - carnaval


Binnenkort is er weer carnaval en misschien wil je niet zo uitbundig verkleed gaan of vier je het wel helemaal niet , 
deze look kan altijd :)  Veel roze en paars en overdreven ogen zijn leuk voor een  ''fairy'' of ''poppen'' look. 
Ik draag deze look zonder de lipkleur trouwens ook gewoon zo , kan best voor een keertje :) 
Ik gebruik uit het Saffron oogschaduw palette, twee felroze kleuren en de donkerste paars.Als oogschaduw basis gebruik ik concealer van Sephora. verder is de mascara van NYC, eyeliner stift van essence en het witte oogpotlood is van hetzelfde merk.  



Ik gebruik mijn smoothie foundation van Oriflame die heel erg licht is maar precies matcht met mijn eigen huidskleur, voor het porcelain  effect.  Om het geheel niet al te vlak te maken gebruik ik een donker roze blush van de Action.
Op het midden van mijn lippen gebruik ik een kers kleurige lip crayon van Catrice.

Mijn wenkbrauwen heb ik opzettelijk niet gedaan omdat die anders de aandacht van de oogschaduw wegnemen en om de look minder hard te maken .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !