Liebster-Award

Wat leuk , ook ik ben genomineerd voor de liebster award door Cindy .  Zij schrijft over beauty in de breedste zin van het woord omdat ze vind dat er overal beauty in zit.
Hier onder de vragen die gesteld zijn. 



Hoe kom je aan je blognaam?

Een blog is toch een soort ''space'' op het internet en aangezien mijn blog grotendeels over beauty gaat heb ik deze naam gekozen.

Wat vinden de mensen je omgeving er van dat je blogt?

Ik krijg niet zoveel reacties maar de meerderheid kent mijn blog ook niet. Het is niet zo dat ik veel artikelen deel op mijn eigen tijdlijn, hier heb ik een aparte facebook pagina voor Beauty Space FB.

Wie is jou voorbeeld?

De eerste blogs die ik las kwamen van misslipgloss.nl en beautygloss.nl  .  Hierdoor vond ik inspiratie om te gaan bloggen.
livelifegorgeous vind ik trouwens ook een voorbeeld.

Hoe zie jij jezelf over 5 jaar ?

Over 5 jaar hoop ik dat ik nog steeds blog en dat mijn blog ook een stuk professioneler is .

Wat maakt jou blog uniek?

Hmm , dat is op zich best een lastige vraag maar ik denk dat dit mijn schrijfstijl is , ook kaart ik weleens onderwerpen aan die niks met beauty te maken hebben en plaats ik weleens weird news berichten.

Wat wilde je vroeger worden?

Ik wilde altijd schrijfster worden, of kapster.

Hoe lang ben je al aan het bloggen ?

Deze blog heb ik al ruim een jaar. 

Noem 5 goede en 5 slechte eigenschappen van jezelf
[ ik pas dit even aan naar 3 ]

Ik kan goed luisteren,sta altijd voor je klaar, en kan met passie ergens aan werken.   Dit vind ik zelf goede eigenschappen.

Maar mijn slechte eigenschappen zijn dan weer, dat ik me niet al te lang kan concentreren, chaotisch ben en druk kan zijn.

Wat is je grootste angst?

Dat mijn zicht achteruit gaat. 

Wat hoop jij nog te bereiken met je blog?

Ik blog omdat het mijn hobby is , maar het zou natuurlijk wel leuk zijn als anderen mijn blog ook waarderen en dat ik hiermee verder kan in de toekomst. Bijvoorbeeld als visagiste of een webshop beginnen.

Wat is jou favoriete budget product?

Mijn allerfijnste budget product is het oogpotlood van MAX te koop bij de action, omgerekend kost dit potlood ongeveer 35 cent.
Hij zit in een verpakking van 3 stuks.  Ik heb er al tig opgebruikt.


En hier komen mijn vragen aan de personen die ik genomineerd heb.

Different girls , Different stories   Een blog over fashion, beauty,nails, het moederschap en meer, deze blog is van Iris & Lilian.

Dailynailsart een blog met heel mooie nagelswatches en nailart.

Louisa nails and art  Ook een blog met prachtige nagel kunstwerkjes.

negle 101  plaatst altijd heel handige tutorials online. Super handig.

The bigger blog   een special blog voor +size Dames. 

Tres Adorable  een blog over een bekeerde moslima

- 7e nominatie is offline ....


1  Over welk onderwerp blog je het liefst?
2 Waarom ben je begonnen met bloggen?
3 Welke kleur lipstick draag je het liefst?
4 Wat is je hobby buiten bloggen om?
5 Hoe zie jij jezelf in de toekomst?
6 Wat is je droombaan?
7 Waar shop jij het liefst voor beauty producten?
8 Heb je een bepaald doel dat je wilt behalen?
9 Wat zou je doen als je niet meer kon bloggen?
10 Wat is je favoriete beauty film?
11 Als jou blog een liedje was, welke zou dat zijn?
12 Welk tijdschrijft lees je graag?



Reacties

Nicky zei…
Dit is het eerste bericht dat ik lees i.v.m. de Liebster-award! Fijn, ik wist niet dat het zo werkte!
Engelina zei…
Hallo ik wist eerst ook niet hoe het werkte, maar de persoon die mij nomineerde legde het heel handig uit

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !