Opgemaakt # Februari


Afgelopen weken heb ik weer wat producten opgemaakt maar ook weer nieuwe favorieten naast de gebruikelijke face wash die elk artikel wel voorbij komt ;)


Als eerst heb ik weer enkele pakje make-up doekjes van de Action opgemaakt, deze kosten weinig en zijn fijn in gebruik.

Ook heb ik een deo van Voque opgemaakt. Deze ruikt heerlijk fris en zoet , en hier heb ik ook al best veel bussen van gebruikt afgelopen jaren.

Andrelon de perfecte krul conditioner is perfect voor mij, het maakt mijn haren zacht en glanzend en ik heb ook minder klitten als ik deze gebruik. Ik heb alweer een nieuwe in gebruik.

De douchegel van Yves Rocher ruikt lekker fris naar pepermunt en frambozen en er zitten pitjes in om mee te scrubben.

De hydra vegetal face wash komt elk artikel wel terug en is van Yves Rocher, hier heb ik ook alweer een nieuwe van in gebruik. Helaas was dit mijn laatste back up.

Deze shampoo van Elvive belooft je haar te verdikken en versterken en hij werkt echt fijn. Hier heb ik ook een nieuwe van in gebruik en heb nu ook de conditioner en haarmasker aangeschaft.

Deze shower cream van Dove heb ik nog voor mijn verjaardag gehad. Hij heeft een lekkere geur en doet zijn werk prima.


Deze haar kuurtjes van Pantene zijn echt geweldig.
Mijn haar voelt een stuk minder droog aan en voorkomt gespleten haarpunten. Ik kocht ze per 3 bij de Action.

Ook dit gezicht maskertje komt van de action vandaan.
Werkt prima maar is verder niet bijzonder.
Ik heb trouwens ook nog een dr. van der hoog maskertje opgemaakt maar de verpakking had ik al weg gegooit.
''lovely lily'' en deze zou ik zeker vaker aanschaffen.

De lege verpakking was van een bath melt en kocht ik bij www.watmaaktjemooi.nl .  Super fijne webshop met lage verzendkosten en fijne producten .

Reacties

Unknown zei…
Hoi hoi!

Bij deze heb ik je genomineerd voor de liebster award!
Mijn artikel staat morgen online om 06.00 met de vragen die ik heb verzonnen!

Liefs Cindy

www.cindesallroundbeauty.blogspot.nl

Sorry kon geen mail adres vinden! XX
Engelina zei…
Hallo, mijn emailadres is engelinagraepler@hotmail.com

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !