Review : Essence Nagellak - Like a unforgettable kiss : Pink Me

Heel toepasselijk lag de nieuwe limited edition make-up lijn van Essence in de winkel. Hierbij horen ook vier nieuwe lakjes.  Ik heb er maar eentje meegenomen want ik had al iets soortgelijks van Essence.  Alleen deze lak ''pink me '' zo'n kleur had ik nog  niet al kom ik om in het roze.  
De ligt fijn in de hand maar heeft een smallere kwast als ik gewend ben van Essence.  Toch lakt hij erg fijn en is de formule perfect. De lak droogt snel en dekt prima met een enkel laagje, al is een tweede laagje extra mooi om hem meer chip proof te maken.  Hoe lang hij precies blijft zitten heb ik niet uitgeprobeerd omdat ik zo vaak mijn nagellak verwissel. Nu vind ik dit dan ook niet belangrijk voor een lakje dat zo budgetproof is.  

Ik kocht hem voor 1,89 bij de kruidvat MAAR als je deze week een tweede product erbij koopt krijg je 50 % korting op het totaal bedrag.  Super toch ?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !