April Challenge ! -


Ik heb eigenlijk veels te veel producten en nog meer samples die ik nog nooit gebruikt heb of slechts 1 keer.
Vanaf April ga ik mijzelf elke maand een challenge geven om iets te doen met deze producten.



                      



Voor April is de challenge : Maak zo veel mogelijk samples op of geef ze weg als je ze toch nooit gebruikt . 






Vandaag ga ik de samples eens uitzoeken. Nu ben ik fanatiek spaarder en doe ik eigenlijk altijd alleen dubbelen weg.  Dus dit wordt nog een hele kluif. 


Mocht er interesse zijn zal ik binnenkort ook een artikel plaatsen met dingen die ik te ruil heb of weggeef :) [ verzendkosten zijn dan voor jou ]

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !