De Furry Friend Tag !


Deze tag las ik op www.beautylab.nl bij Serena en ik vond hem erg leuk. Aangezien ik dol ben op mijn twee pluizige vriendjes vul ik hem ook in. 




Wat zijn de namen van je huisdieren?


Dirk en Louis



Wat voor huisdieren heb je ?



Ik heb een katertje en een lief konijn.



Hoe lang heb je je huisdieren al ?



Mijn kat heb ik sinds vorig jaar september,

Mijn konijn heb ik al 2 jaar.


Hoe kom je aan je huisdieren?


Mijn moeder heeft haar eigen konijnen bij elkaar gezet omdat ze het erg leuk vond om een nestje konijnen te hebben,  mijn konijn was een mannetje en moest eigenlijk weg maar uiteindelijk heb ik hem mogen houden.    Mijn katertje is door mijn nicht gevonden, en toen heb ik hem geadopteerd ;)


Hoe oud zijn je huisdieren?

Ik gok Louis op 11 maanden en Mijn konijn is 2 jaar.

Wat is er zo grappig aan de persoonlijkheid van je huisdieren?



Mijn konijn is heel slim en luistert echt goed naar je. 

Hij kan ook enkele commando's. Ook vind ik het grappig dat hij bepaalde karaktereigenschappen van zijn vader heeft [ fluffy die bij mijn moeder woont ]

Louis ''miauwt'' terug naar je , en steekt steeds zijn kopje om de hoek als je eventjes wegloopt.



Hoe belangrijk is de band die je hebt met je huisdieren?


best wel belangrijk, vooral mijn konijn heb ik al best lang en is ook bij ons in huis geboren, toch bijzonder. En mijn katertje heb ik zelf op moeten voeden omdat hij verder nog geen regels kende natuurlijk. 





Wat zijn je favoriete herinneringen  die je hebt gehad aan je huisdieren?



Toen Louis nog een kitten was ging hij altijd in mijn nek liggen als een sjaaltje, kon hij zo in slaap vallen.


En Dirkje kan altijd lekker bij je zitten. Lekker zonnen achter het huis . boek lezen en dan dirk naast me in het gras.  



Welke koosnaampjes geef jij aan je huisdieren?


Dirk noem ik altijd ''baby''
Louis noem ik ''pupken'' 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !