Favorieten # Februari


Een beetje laat maar hier onder zie je mijn favorieten van februari. 

De Elvive Full Fiber shampoo en conditioner zijn echt favoriet van me , helaas wel een beetje aan de prijzige kant maar ik kocht ze in de aanbieding in Bocholt.
Ook het haarmasker heb ik inmiddels aangeschaft. 
Ik merk echt dat mijn haar steviger aanvoelt en minder snel uitvalt.  Ook ruikt het spulletje heerlijk.
De odina oil moisturizer is te koop bij de action en eigenlijk bedoeld voor sterk gekruld en beschadigd haar.
Nu heb ik geen kroeshaar maar ik merk wel dat mijn haar hier echt baat bij heeft.  


En dan een luchtje, Oasis van Oriflame, ik heb hem ongeveer een jaartje en spoot hem nu en dan weleens op maar afgelopen maand heb ik hem vaker gebruikt.
Heerlijk zomers.

En dan de Essence Ultime hairspray van Claudia Schiffer.
Dit is een soort van anti klit spray dat je haar ook nog eens laat glanzen als een gek.
Ruikt ook lekker fris maar niet te overheersend.


En ja hoor daar is hij weer mijn  ultieme face wash favoriet van Yves Rocher, ik geloof dat ik alweer aan mijn 3e tube toe ben . Ik krijg hier geen uitslag van , hij trekt vuil aan als een magneet, ruikt lekker naar aloe vera en maakt mijn huid heerlijk zacht .

Dan een lakje van Essence,  ''Enter Wonderland'' een matte witte lak , een perfecte basis voor nailart, of om zo te dragen.  De lak dekt goed en droogt snel .
Ik heb nog snel een back-up aangeschaft voordat hij uit de schappen ging .

De lipstick is ook van Essence ''wrapped in pink'' van de kerst LM.  Ik vind hem meer paars maar hij is echt prachtig.
Deze gebruik ik eigenlijk sinds December zeer regelmatig, ik ben bang dat ik snel een vervanger moet zoeken want hij begint al aardig op te raken *snik*.

Als laatste nog een product van Yves Rocher .
Een handcream die ik eigenlijk gebruik voor droge plekjes zoals , ellebogen en enkels.  Daar werkt hij heel goed voor.
Voor mijn handen gebruik ik liever een andere cream met een fijner geurtje.
Toch vind ik deze dus heel fijn.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !