Review : HEMA bye bye eye make up remover


Ik wilde weleens een nieuw product uitproberen om mijn oog make up te verwijderen , omdat ik van de meeste producten irritaties krijg.  Deze remover bevat slechts twee ingrediënten en ik hoopte dat ik van deze geen last zou krijgen .
Ik kocht het probeer flesje van 50 ml voor 1,00 . 
De twee bestandsdelen zijn paraffine  [ een minerale olie die een laagje over je huid legt maar verder niks bijzonders doet ]   en vitamine E .   

  De olie is geurloos en bevat niks schadelijks . Toch vermijden velen minerale olie ik heb er geen problemen mee.    Een klein drupje is genoeg om een volle oog make up mee te verwijderen , het trekt vuil aan en voelt zacht aan op de huid. Toch merk ik bij mijn rechter oog toch nog wat irritaties, een trekkerig gevoel.
Mijn linker oog heeft nergens last van gek genoeg ! 

Verder vind ik dit wel een fijn product dat je oogleden grondig reinigt.   En wil ik het nog wel een kans geven.

En voor de prijs hoef je het ook niet te laten .
Te koop bij HEMA .   

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !