Beauty Etui.


Mascha van Beautygloss heeft een paar jaar terug een filmpje opgenomen met een noodgevallen tasje met beauty spulletjes die ze altijd bij zich draagt.  Toen dacht ik hee, ik heb eigenlijk ook zo iets !  Laatst heb ik al een wat zit dr in me tassie  artikel gemaakt maar nu dan wat er in mijn etui zit.

Los in mijn tas zwerven bovendien ook nog een mini deo en een mascara.  Het tasje is echt super klein, dus dat paste er niet meer in . 



Haar elastiek,knipjes,lipgloss,watjes en wattenstaafjes, parfumbuisjes en doekjes, nagelvijl, nagellakremover,nagellak topcoat, mini foundation mini dagcrème, oogpotloodje en een paracetamol.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !