Blush Stash


Over het algemeen gebruik ik weinig blushes.
Ik gebruik namelijk liever wat extra bronzer om mijn bleke smoel wat op frissen.  Toch heb ik er toch nog een aantal liggen die lekker budget zijn en toch mooi staan.





Ze komen van Essence,Catrice & de Action.

Hieronder een rode cream to powder blush, een cream blush met metallic finish, een ombre blush die ik eigenlijk nooit gebruik en de ''hello autumn'' blush die zich aan past aan je huidskleur als een soort thermo effect.


Hier onder mijn favoriete brons/peach kleurige blush van Catrice !  Deze neigt meer naar bruin en dit wil ik nog wel eens gebruiken in plaats van mijn bronzer.

Daaronder twee tinten van de Action die erg op elkaar lijken maar best mooi zijn ! Deze gebruik ik in de zomer als mijn huid wat donkerder is, anders lijk ik net een clowntje.

Hieronder nog wat blushes die ik nooit gebruik eigenlijk.
Al heb ik die poeder van Essence eerder wel veel gedragen.


En dan wat ''pearl'' blushes/highlighters
Deze gebruik ik wel zeer regelmatig evenals het hartvormige doosje van Essence, ik ben meer van oranje peachy tinten :)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !