Favorieten April !


Over een week is April 2015 alweer geschiedenis en afgelopen maand heb ik weer een aantal favorieten erbij.
Onder andere dit fijne bakje van de action gevuld met mijn meestgebruikte lipsticks en drie toffe nieuwe kettingen.




Ook deze combo op mijn lippen vind ik mooi.
Deze draag ik dan nu ook vaak.
''come naturally'' en ''soft berry'' van Essence.
Hier is onlangs ook een artikel over online gekomen.




En dit is nu mijn huidige favoriete wenkbrauw vorm.
Ik pak nu naast mijn poeder van Catrice er nu ook een simpel bruin oogpotlood bij . Staat net iets beter vind ik zelf.


Ook dit setje vind ik erg fijn !



Mijn geliefde face wash van Yves-Rocher gebruik ik ook nog steeds en natuurlijk deze heerlijke shower cream.


I'm in love with this nailpolish!



Verder gebruik ik nog steeds de volgende producten die al eerder behandeld zijn in favorieten.

* Sexy Pulp mascara Yves Rocher.

* Catrice wenkbrauw poeder

* Shampoo Elvive haar verdikking + conditioner & haarmasker.

* Showergel Yves Rocher haiti

* Vloeibare eyeliner Essence


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !