Favorieten : Maart


Veel producten heb ik niet opgemaakt afgelopen maand.

Maar ik heb wel wat producten her ontdekt die ik veelvuldig heb gebruikt in Maart !

  


De syoss spray kocht ik ruim een jaar geleden en verdween eigenlijk ergens in mijn stash, toch heb ik deze veel gebruikt en vond ik zelfs nog een lege verpakking.  De reden waarom deze in een hoekje was beland is omdat ik de spray van Essence Ultime had ontdekt. Nu vind ik deze ook fijn maar vind ik die van Syoss lekkerder ruiken . 





De mini droogshampoo van tony and guy kreeg ik met een win actie en hele tijd terug.  De spray doet wat hij moet doen en laat geen witte of grijze waas achter. Toch zal ik deze niet zelf gaan kopen omdat ik hem iets te prijzig vind.


De aveo handzeep kocht ik in Duitsland en deze verzorgt je handen en droogt ze niet uit . 



De handproducten gebruik ik dagelijks omdat ik momenteel wel wat extra moisturizing kan gebruiken . Fijne producten die gewoon prima werken . 

Het concealer palette komt van Ebay en werkt heel fijn om mee te contouren, het w7 palette gebruik ik dagelijks en heb ik zelfs een review over geschreven . 
De oogschaduw van DA is de perfecte crease kleur voor mij en gebruik ik ook veel.

De lipsmacker is in de smaak kersen en gebruik ik bijna dagelijks momenteel, al ben ik ook fan van dr. pepper !

De lipstick in een nude kleurtje van Essence gebruik ik ook bijna dagelijks.


En als laatste 3 fijne geurtjes .

Die van Oriflame is bijna leeg en dat is erg jammer.
Er zit 30 ml in een flesje en daar heb ik dan ruim een jaar mee gedaan.



Heidi Klum Surprise kreeg ik voor mijn verjaardag en ruikt echt verrassend [haha] lekker. Ook dit flesje bevat 30 ml.

A girls night out doet mij denken aan een geurtje van Nina Ricci en bevat 50 ml. Dit is denk ik mijn 2e flesje al .
Ook heb ik hier een mini van die 20 ml bevat als ik goed gok.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !