FOTD : Daily Look - How to


Eerst breng ik een laagje bb cream van Yves Rocher aan met mijn beautyblender . 




Vervolgens gebruik ik concealer die ik op mijn ooglid en onder mijn wenkbrauw bot aanbreng. Onder mijn ogen gaat ook nog een beetje om fall-out makkelijk te kunnen verwijderen.




Dan gebruik ik een oogschaduw palette voor groene ogen van NYC.   Ik vind dit palette mooier dan die voor bruine ogen . Dit zijn meer mijn kleuren . Ik gebruik de bordeaux rode, gouden en bruine kleur. 


Dan gebruik ik vloeibare eyeliner van Essence en een oogpotlood van Yves Rocher.  

Vervolgens breng ik een laagje mascara van Essence aan.
En vul ik mijn wenkbrauwen in met een oogpotlood van de Action en wenkbrauwpoeder van Catrice.

Mijn makeup look werk ik af met bronzer van Miss Sporty.

Verder draag ik alleen de blauwe babylips op mijn lippen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !