Moederdag Cadeau Tips !


Over enkele weken is het alweer moeder dag.

Daarom leek het me leuk om wat tips te geven voor een cadeautje. 







Wat dacht je van deze leuke site?  Unieke boompjes met edelsteentjes met stevig ijzerdraad in kleur naar keuze.  Deze zijn handgemaakt .   Ze kunnen ''zo'''worden gekocht maar worden ook op bestelling gemaakt .  Ik vind ze echt super mooi en ik denk dat iedere moeder hier blij van wordt.  Ze zijn te koop op Gemstonetrees .

Het leuke van dit concept is dat je zelf de steen uit kunt zoeken en dat er eventueel extra tekst toegevoegd kan worden.  Een klein boompje kost 37,50 en een grotere 45,00.   Hier krijg je iets heel unieks en moois voor terug.
Deze boompjes worden al zo'n 20 jaar gemaakt.






Op www.greetz.nl kun je een kaartje sturen die je zelf hebt ontworpen ,maar kun je ook chocolade of een helium ballon versturen bijvoorbeeld.  Nu krijg je zelfs gratis chocolade bij je moederdag boeket , want je kunt ook bloemen versturen. Of wat dacht je van een leuke Rituals pakketje ?





Houdt je moeder van verzorgingsproducten of een lekker luchtje?
Plaats dan een bestelling op www.yves-rocher.nl
Hier zijn vaak aanbiedingen en er wordt ook ingespeeld op feestdagen en seizoenen . Ook is het goed betaalbaar.



Natuurlijk kun je je moeder ook lekker mee uit eten nemen,  of verwennen met een ontbijtje op bed.
 Ga samen een wandeling maken of kook lekker voor dr.

Ga samen een filmpje kijken of maak iets creatiefs.
Een gedicht of een lieve brief doet het ook altijd goed.

Reacties

Anna zei…
Dat boompje met edelstenen is super mooi! Mijn moeder krijgt dit jaar parfum, want dat wilde ze graag :)
Engelina zei…
Ja ik vond ze ook super.
Ik ontdekte het vandaag pas.

Het moederdag cadeautje voor mijn moeder had ik al in huis.

Maar zij leest mijn blog soms dus ik kan hier niks zeggen haha.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !