Nieuw kastje + Shoploggie Beauty/Care products.

Yay eindelijk een klein ladekastje voor een gedeelte van mijn beauty producten . Hier heb ik al mijn lipproducten en body producten ingestopt. Ook zitten hier nog te reviewen producten in  en dagelijkse make-up.  




Ook ben ik vanmiddag even wezen winkelen.
Gezellig met mijn moeder, dr vriend en mijn zusje.





Deze leuke dingetjes heb ik in de bekende voordeelshops gescoord.  Een lippaint van w7 [1,00 ]  haar kleur shampoo [1,00 ]    haarverf blond  [1,95 ]  deo playboy [ 2,50 ] handmasker [2,00 ]  een super super mooie bronzer van w7 waar zeker nog een artikel over online komt [2,50 ]
En deze fijne anti-wortel-effect self tanning doekjes [0,45 ]
Verder kocht ik nog een super leuk lakje bij ici paris en een zwart shirt met print die ik heb gekregen.
[ niet op de foto ]




En deze choco van Reeses zag ik liggen bij de Jamin.
Deze moest ik natuurlijk uitproberen.  [ 1,00 ]
Ik vind deze versie nog lekkerder dan die met melk chocolade.


Wil je geen enkele beauty foto missen ?
Volg me dan op  Pinterest .

Reacties

Iep zei…
Super leuk!
Liefs Iep

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !