NOTD : Read my nails


Dit leuke lakje kocht ik bij die ici paris xl voor slechts 1,00 !
De normale prijs is 5,54 maar ze waren in de sale. 


De naam van dit lakje is : 221 Read my lips. 
Het is ook meer een lipstick kleurtje dan een nagellak kleur bovendien. Daarom juist vond ik hem ook perfect zodat ik hem kan matchen met een mooie berry lip kleur ! 




Het lakje bevat 10 ml en heeft een fijne brede kwast.
Je hebt slechts 1 laagje nodig voor een perfecte dekking en de lak droogt ook nog eens super snel . 

Ik ben dan ook niks anders gewend van dit fijne merk.
Ik kocht eerder al twee andere lakken, eentje met een mirror effect en eentje met een duochrome effect.



Ik ben blij met mijn nieuwe aanwinst.  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !