Opgemaakt : April


April is weer bijna voorbij en ik heb aardig wat opgemaakt.
Natuurlijk waren deze flessen niet allemaal vol aan het begin van de maand maar ik besloot aangebroken flessen op te maken . Dus dit keer is het aardig wat, Ik stond er zelf een beetje versteld van terwijl het allemaal best mee viel.

Als eerste de haar producten.
Deze conditioner van Andrelon heb ik al vaker gehad en het is fijn spul.

Dit flesje van Syoss heb ik ook al vaker aangeschaft en heb alweer een nieuwe in gebruik.

Deze tube van Elkos heb ik gekocht in Duitsland en deze heb ik zelfs opengeknipt om alles te kunnen gebruiken.
Hier heb ik er nog 1 van op voorraad en al weer eentje in gebruik.




Verder mijn favoriete shampoos, conditioner en haarmasker.

Deze lijn van L'oreal belooft je haar te verdikken en sterker te maken . En dat doet deze zeker. 

Mijn haren voelen zachter aan en mijn haar ziet er ook een stuk voller uit . Helaas zijn ze nu echt op en heb ik hiervan nog geen nieuwe staan. Daar vind ik ze toch iets te prijzig voor.  Deze kocht ik overigens met een flinke korting ook in Duitsland bij Muller.

Deze shampoo van Niveau gebruikte ik tussendoor voor extra glans .  Een hele fijne die ik ook in de aanbieding kocht.


Ook maakte ik veel producten van Yves Rocher op.
Dit zijn echt mijn favoriete douche producten.

Vooral die met koffie bonen en de monoi de tahiti zijn echt goddelijk . De mini is van de kerst collectie van vorig jaar en ruikt naar vanille en bevat veel glittertjes.

De Bio ruikt naar een lekker granen ontbijtje met honing en de andere ruikt naar noten . Deze gebruikte ik trouwens vooral als handzeep omdat ik hem iets te heftig vond ruiken op mijn huid.



En ik maakte deze handige verpakking van Badedas op die al tijden in mijn badkamer hing. Deze zal ik in de zomer zeker opnieuw aanschaffen als hij weer te koop is bij Kruidvat.


Als laatste maakte ik wat maskertjes op , wat samples en neus strips.  Ook verschillende verpakkingen make-up doekjes en wattenschijfjes . Ik vond het niet nodig dit op de foto te zetten omdat dit toch wel de gebruikelijke dingen zijn.




Zo dat was het weer voor deze maand.
Volgende maand wordt het denk ik wel wat minder al ben ik nu wel bezig om mini's op te maken .

Weten jullie nog een fijne vervanger voor mijn geliefde l'oreal haar producten ?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !