Review : Essence lakjes Cinderella


Na errug lang wachten is de limited edition ''cinderella'' van Essence nu eindelijk ook in Nederland. Heel mooie verpakkingen en charming lakjes.  De kleuren lipgloss spraken mij niet aan, de blush vond ik helaas echt veels te roze en een highlighter in die kleur had ik nog liggen.
Het oogschaduw palletje vind ik trouwens wel erg mooi maar besloot die te laten liggen. 


Totdat mijn oog op deze twee schatten viel.
Een heel apart blauwe lakje in de kleur van de jurk van Cinderella met een aparte finish. Het is 1+1 gratis op alle nagellak bij Kruidvat dus ging de topper ook mee.


En wat ben ik blij dat ik die heb meegenomen! Hij is serieus gewoon prachtig.  In de zon lijkt het alsof je glazen muiltjes op je nagels hebt liggen.Echt heel erg mooi.


Ook dekken de lakjes en de topper zeer goed en drogen ze ook nog eens geweldig snel !  Way to go Essence !  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !