Review : Treacle Moon producten

Wie kent ze nou niet ? Deze vrolijk uitziende verpakkingen met super inspirerende teksten van  Treacle Moon.


Deze douchegels en lotions voor relatief kleine prijsjes ruiken heerlijk en maken je huid erg zacht .
Toch had ik deze producten tot voor kort nog niet eerder gebruikt!

Totdat ik deze mini producten met een inhoud van 60 ml bij de Albert Heijn zag liggen.  Ze kosten 0,99 per stuk . 







Onder de douche stappen met de Ginger shower gel is echt een feestje,  het spulletje maakt je huid heerlijk zacht en ruikt lekker fris en zoet.  Je huid blijft nog lang na geuren en je badkamer ook. Heerlijk vind ik het!

De raspberry hand/body lotion ruikt ook geweldig fruitig en laat mijn huid heerlijk zacht aanvoelen . Zelfs de extreem droge plekjes kan de lotion verzachten.

Ik ben fan :)   


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !