Review : w7 lippaint


Deze lippaint kocht ik bij de Big Bazar voor slechts 1 euro.
Ik was erg benieuwt naar dit lip product dat de naam queen of hearts draagt.  


Als eerste de verpakking :  de paint zit in een tube met zo'n plastic tuutje. Ik vind dit onhandig werken want zo knoei je snel .  Ik breng de paint dan ook aan met een lip penseel.

De lippaint ruikt lekker fris en zoet tegelijk . 
Op je lippen ruik je al snel een munt geur terug, ik vind het lekker ruiken maar je moet er wel van houden.




Het effect is een soort van vloeibare lipstick die makkelijk te doseren valt met een lip penseel en erg dekkend is.
Hij trekt snel in en als je wat hebt gegeten of gedronken blijft de kleur nog perfect achter.  Na 6 uurtjes moet je het wel even bijwerken.  Het is gemakkelijk van je lippen te verwijderen met een vochtig doekje.  Het product staint wel dus zomaar met een papieren doekje gaat je niet lukken.


Ik ben erg tevreden over dit aparte kleurtje .
Er zijn nog andere kleuren te koop die ik de volgende keer zeker mee neem als ik weer een keer in de Big Bazar ben.
Het is namelijk een goed werkend product voor een super klein prijsje.  Ga zo door W7 ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !