Favoriete luchtje Mei : Muguet en fleurs ..Yves Rocher


Dit geurtje kocht ik vorig jaar zomer en heb hem toen heel veel gedragen.  In de wintermaanden belandde dit geurtje weer in de kast maar nu het weer zonnig begint te worden pak ik hem er toch weer vaker bij . Dit is een fris zuur/zoet geurtje. Geuren zijn lastig te omschrijven maar zo ruiken lelietjes van dalen voor mij. Het is een fles van 100 ml en te koop bij Yves-Rocher.
    Het flesje kost normaal gesproken 26,00 maar er is nu een korting van 39% waardoor het luchtje  nu 15,95 kost.   Dit is en blijft toch echt een favoriet van me omdat de geur zo lang blijft hangen maar niet te erg aanwezig is.  Als hij op is zal ik hem zeker opnieuw aan willen schaffen. 





Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !